Thunderbirds to the Rescue

Na 11 jaar was het eindelijk zover, het langverwachte vervolg op Thunderbirds Are Go, Thunderbirds To The rescue. In vele opzichten een verbeterd spel. Het commentaar op de eerste Thunderbirds was veelal dat het te rechtlijnig was, dus daar hebben we zeker iets aan gedaan zodat het spel meer "adventure" achtig wordt. Tevens is er nu ook echt een aparte compact flash versie, waarbij gebruik gemaakt wordt van "Full screen" pictures en waar tevens een voor Compact Flash aangepast versie van Thunderbirds Are Go op staat.

 


 

 

Bekijk online

Download Thunderbirds to the rescue Promo (350 kb)

 

 

BESTEL HIER


 

 

 

 

 

 

 

 

23 Januari 2010

Thunderbirds To The Rescue wordt uitgebracht op de MSX beurs van Nijmegen.

 

2 Januari 2010

Programmeerwerk We zijn volop bezig met testen en zijn het spel aan het geschikt maken voor de Turbo R.
Muziek Alle muziek is klaar.
Artwork Alleen de handleidingen moeten nog geprint worden.

 

18 November 2009

Programmeerwerk We zijn volop bezig met testen.
Muziek Alleen voor 2 take offs moet nog alternatieve muziek gemaakt worden, de rest is klaar en verwerkt.
Artwork De handleiding, de disklabels en de compact flash labels zijn klaar. Alles moet nog geprint worden.

 

15 Oktober 2009

Programmeerwerk Alles moet nog worden getest, de rest is klaar.
Muziek Alle muziekjes zijn klaar, ze moeten alleen nog worden verwerkt in het spel.
Artwork De handleiding is voor 40% klaar en de hoesjes voor 60%. De disk en compact flash labels zijn klaar.

 

23 Augustus 2009

Programmeerwerk De einddemo moet nog gemaakt worden en alles moet nog worden getest, de rest is klaar.
Muziek Alle diskettes zijn voorzien van de geluidseffecten. Wat overblijft is het maken van heel veel achtergrondmuziek, waar naast The Kid , Rambi nu ook zijn eerste schreden in Moonblaster heeft gewaagd.
Artwork Tijdens het maken van de promo zijn er al wat logo's gemaakt.

 

21 Mei 2009

Programmeerwerk Er zijn al 5 tussenspelletjes klaar. Nog niet alle game overs  zijn geprogrammeerd.
Muziek De eerste 4 game disks zijn voorzien van geluidseffecten.
Artwork Tijdens het maken van de promo zijn er al wat logo's gemaakt.

 

24 Maart 2009

Programmeerwerk De gehele verhaallijn is geprogrammeerd en alle voorwerpen zijn verwerkt. Er zijn al 3 tussenspelletjes klaar. Nog niet alle game overs en diskwissels zijn geprogrammeerd. Er is een promo gemaakt.
Muziek Het gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het eerste deel hergebruiken.
Artwork Tijdens het maken van de promo zijn er al wat logo's gemaakt.

 

1 Januari 2009

Programmeerwerk De gehele verhaallijn is geprogrammeerd en alle voorwerpen zijn verwerkt. We zijn nog niet begonnen aan de tussenspelletjes, maar zijn nu bezig met alle game overs en diskwissels.
Muziek Het gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het eerste deel hergebruiken.
Artwork Voorlopig nog onbelangrijk.

 

1 December 2008

Programmeerwerk De gehele verhaallijn is geprogrammeerd en alle voorwerpen zijn verwerkt. We gaan nu beginnen aan de tussenspelletjes.
Muziek Het gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het eerste deel hergebruiken.
Artwork Voorlopig nog onbelangrijk.

 

1 September 2008

Programmeerwerk De gehele verhaallijn is geprogrammeerd. Momenteel zijn we bezig met het implementeren van de voorwerpen.
Muziek Het gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het eerste deel hergebruiken.
Artwork Voorlopig nog onbelangrijk.

 

9 Juli 2008

Programmeerwerk Eerst gaan we de gehele verhaallijn opzetten en daarna gaan we spelletjes en spelelementen toevoegen (voorwerpen). Qua verhaal hebben we nu de eerste 40 minuten van de totaal 45 minuten gedaan.
Muziek Het gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het eerste deel hergebruiken.
Artwork Voorlopig nog onbelangrijk.

 

7 Juni 2008

Programmeerwerk Eerst gaan we de gehele verhaallijn opzetten en daarna gaan we spelletjes en spelelementen toevoegen (voorwerpen). Qua verhaal hebben we nu de eerste 30 minuten van de totaal 45 minuten gedaan.
Muziek Het gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het eerste deel hergebruiken.
Artwork Voorlopig nog onbelangrijk.

 

1 Mei 2008

Programmeerwerk Eerst gaan we de gehele verhaallijn opzetten en daarna gaan we spelletjes en spelelementen toevoegen (voorwerpen). Qua verhaal hebben we nu de eerste 21 minuten van de totaal 45 minuten gedaan.
Muziek Het gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het eerste deel hergebruiken.
Artwork Voorlopig nog onbelangrijk.

 

15 Maart 2008

Programmeerwerk Eerst gaan we de gehele verhaallijn opzetten en daarna gaan we spelletjes en spelelementen toevoegen (voorwerpen). Qua verhaal hebben we nu de eerste 15 minuten van de totaal 45 minuten gedaan.
Muziek Het gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het eerste deel hergebruiken.
Artwork Voorlopig nog onbelangrijk.

 

26 Februari 2008

Programmeerwerk Eerst gaan we de gehele verhaallijn opzetten en daarna gaan we spelletjes en spelelementen toevoegen (voorwerpen). Qua verhaal hebben we nu de eerste 10 minuten van de totaal 45 minuten gedaan.
Muziek Het gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het eerste deel hergebruiken.
Artwork Voorlopig nog onbelangrijk.

 

12 December 2007

Programmeerwerk Alleen maar ideeen.
Muziek Het gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het eerste deel hergebruiken.
Artwork Voorlopig nog onbelangrijk.