 |

Na 11 jaar was het eindelijk
zover, het langverwachte vervolg op Thunderbirds Are Go, Thunderbirds
To The rescue. In vele opzichten een verbeterd spel. Het commentaar op
de eerste Thunderbirds was veelal dat het te rechtlijnig was, dus daar
hebben we zeker iets aan gedaan zodat het spel meer "adventure" achtig
wordt. Tevens is er nu ook echt een aparte compact flash versie,
waarbij gebruik gemaakt wordt van "Full screen" pictures en waar tevens
een voor Compact Flash aangepast versie van Thunderbirds Are Go op
staat.
|
|

23 Januari 2010
|
Thunderbirds
To The Rescue wordt uitgebracht op de MSX beurs van Nijmegen. |
2 Januari 2010
|
Programmeerwerk |
We
zijn volop bezig met testen en zijn het spel aan het geschikt maken
voor de Turbo R. |
Muziek |
Alle
muziek is klaar. |
Artwork |
Alleen
de handleidingen moeten nog geprint worden. |
18 November 2009
|
Programmeerwerk |
We
zijn volop bezig met testen. |
Muziek |
Alleen
voor 2 take offs moet nog alternatieve muziek gemaakt worden, de rest
is klaar en verwerkt. |
Artwork |
De
handleiding, de disklabels en de compact flash labels zijn klaar. Alles
moet nog geprint worden. |
15 Oktober 2009
|
Programmeerwerk |
Alles
moet nog worden getest, de rest is klaar. |
Muziek |
Alle
muziekjes zijn klaar, ze moeten alleen nog worden verwerkt in het spel. |
Artwork |
De
handleiding is voor 40% klaar en de hoesjes voor 60%. De disk en
compact flash labels zijn klaar. |
23
Augustus 2009
|
Programmeerwerk |
De
einddemo moet nog gemaakt worden en alles moet nog worden getest, de
rest is klaar. |
Muziek |
Alle
diskettes zijn voorzien van de geluidseffecten. Wat overblijft is het
maken van heel veel achtergrondmuziek, waar naast The Kid , Rambi nu
ook zijn eerste schreden in Moonblaster heeft gewaagd. |
Artwork |
Tijdens
het maken van de promo zijn er al wat logo's gemaakt. |
21 Mei
2009
|
Programmeerwerk |
Er
zijn al 5 tussenspelletjes klaar. Nog niet alle game overs zijn
geprogrammeerd. |
Muziek |
De
eerste 4 game disks zijn voorzien van geluidseffecten. |
Artwork |
Tijdens
het maken van de promo zijn er al wat logo's gemaakt. |
24 Maart
2009
|
Programmeerwerk |
De
gehele verhaallijn is geprogrammeerd en alle voorwerpen zijn verwerkt.
Er zijn al 3 tussenspelletjes klaar. Nog niet alle game overs en
diskwissels zijn geprogrammeerd. Er is een promo gemaakt. |
Muziek |
Het
gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het
eerste deel hergebruiken. |
Artwork |
Tijdens
het maken van de promo zijn er al wat logo's gemaakt. |
1
Januari 2009
|
Programmeerwerk |
De
gehele verhaallijn is geprogrammeerd en alle voorwerpen zijn verwerkt.
We zijn nog niet begonnen aan de tussenspelletjes, maar zijn nu bezig
met alle game overs en diskwissels. |
Muziek |
Het
gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het
eerste deel hergebruiken. |
Artwork |
Voorlopig
nog onbelangrijk. |
1
December 2008
|
Programmeerwerk |
De
gehele verhaallijn is geprogrammeerd en alle voorwerpen zijn verwerkt.
We gaan nu beginnen aan de tussenspelletjes. |
Muziek |
Het
gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het
eerste deel hergebruiken. |
Artwork |
Voorlopig
nog onbelangrijk. |
1
September 2008
|
Programmeerwerk |
De
gehele verhaallijn is geprogrammeerd. Momenteel zijn we bezig met het
implementeren van de voorwerpen. |
Muziek |
Het
gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het
eerste deel hergebruiken. |
Artwork |
Voorlopig
nog onbelangrijk. |
9 Juli
2008
|
Programmeerwerk |
Eerst
gaan we de gehele verhaallijn opzetten en daarna gaan we spelletjes en
spelelementen toevoegen (voorwerpen). Qua verhaal hebben we nu de
eerste 40 minuten van de totaal 45 minuten gedaan. |
Muziek |
Het
gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het
eerste deel hergebruiken. |
Artwork |
Voorlopig
nog onbelangrijk. |
7 Juni
2008
|
Programmeerwerk |
Eerst
gaan we de gehele verhaallijn opzetten en daarna gaan we spelletjes en
spelelementen toevoegen (voorwerpen). Qua verhaal hebben we nu de
eerste 30 minuten van de totaal 45 minuten gedaan. |
Muziek |
Het
gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het
eerste deel hergebruiken. |
Artwork |
Voorlopig
nog onbelangrijk. |
1 Mei 2008
|
Programmeerwerk |
Eerst
gaan we de gehele verhaallijn opzetten en daarna gaan we spelletjes en
spelelementen toevoegen (voorwerpen). Qua verhaal hebben we nu de
eerste 21 minuten van de totaal 45 minuten gedaan. |
Muziek |
Het
gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het
eerste deel hergebruiken. |
Artwork |
Voorlopig
nog onbelangrijk. |
15 Maart 2008
|
Programmeerwerk |
Eerst
gaan we de gehele verhaallijn opzetten en daarna gaan we spelletjes en
spelelementen toevoegen (voorwerpen). Qua verhaal hebben we nu de
eerste 15 minuten van de totaal 45 minuten gedaan. |
Muziek |
Het
gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het
eerste deel hergebruiken. |
Artwork |
Voorlopig
nog onbelangrijk. |
26 Februari 2008
|
Programmeerwerk |
Eerst
gaan we de gehele verhaallijn opzetten en daarna gaan we spelletjes en
spelelementen toevoegen (voorwerpen). Qua verhaal hebben we nu de
eerste 10 minuten van de totaal 45 minuten gedaan. |
Muziek |
Het
gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het
eerste deel hergebruiken. |
Artwork |
Voorlopig
nog onbelangrijk. |
12 December 2007
|
Programmeerwerk |
Alleen
maar ideeen. |
Muziek |
Het
gaat moonsound worden en we kunnen enkele geluidseffecten uit het
eerste deel hergebruiken. |
Artwork |
Voorlopig
nog onbelangrijk. |
|